27 Nisan 2011 Çarşamba

Hindistan’a varış:

İndia Slideshow: Sibel’s trip from Bangkok, Tayland to 3 cities Udaipur, Dharamsala and Bodh Gaya was created by TripAdvisor. See another Hindistan slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.
D

ün itibariyle tüm Hindistan gezi planım değişmiş bulunuyor. 12 sinde başlayacak olan Mindfulness eğitimi 17 marta alınmış. Bu eğitimi verecek olan monk, Dalai Lama’nın tercümanlarındandı. Acaba Dalai Lama’nın 14-15 Marttaki eğitimi için çağrılmış olabilirler mi diye düşündüm. Bu değişiklik üzerine bende yeni Delhi’ye geldikten sonra Dharamshala’ya gitmeye karar verdim. 17 Marta eğiitm başlayacağından aradaki günlerimi hem Dharamshala’da geçirebilirim hem de Dalai Lama’yı bir kez daha görmüş olurum diye düşündüm. 17 Marttaki başlayacak olan eğitim bittikten sonra da çok gitmek istediğim Rajastan’a gitme hayalimi gerçekleştirebileceğim..Bakalım beni neler bekliyor......

Kısa Not:
Yazımın içinde tavsiye ettiğim Bangkok Alış veriş yerleri.Umarım işinize yarar....
1-Jim Thomson outlet: 153 sukhumvit Soi 93 Prakanong BangKok 10260
Sky Train. Green Line Siam line’nın Nu it son durağı
2- Central Wold Plaza /Siam Paragon
3- Rivercity – Chao Phraya nehri üzerinde . Rıhtım 3 ile 4 arasında
Şimdilik Hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder